1
09:00 - 19:00 (MSK)
Пошук па сайте
Вобласць / Рэгіён:
Медыцынскія профілі:
Медыцынскія паслугі:

Як аплаціць паслугі

Як аплаціць паслугі

Аплата з дапамогай банкаўскай карткі

1. Упэўніцеся, ці падыходзіць Ваша банкаўская карта для аплаты (сістэма падтрымвае аплату па банкаўскіх карткахVISA і Master Card). Выберыце опцыю «Аплата картай».

Каментарый да аплаты банкаўскай карткай:

  • Каб забраніраваць патрэбны тур клікніце кнопку «Браніраваць»;
  • Запоўніце палі з усёй патрэбнай інфармацыяй і пацвердзіце браніраванне;
  • Выберыце «Аплаціць Тур»;
  • У дыялогавым акне запоўніце ўсе рэквізіты карткі, мабільны тэлефон, адрас электроннай пошты.;
  • Спісанне грашовых сродкаў адбываецца не залежна ад валюты Вашай карткі і па курсе банка. У якім Вы абслугоўваецеся.

2. Пасля націску кнопкі "Аплаціць", адбудзецца пераход у плацежную сістэму "ASSIST". Увядзіце дадзеныя сваёй банкаўскай карты на адмысловым абароненым шлюзе плацежнай сістэмы "ASSIST". Пасля ўводу ўсіх патрабаваных дадзеных, праверце правільнасць уведзенай інфармацыі і завяршыце аплату націснуўшы кнопку аплаты "PAY". На прыняцце Вамі вырашэння пра аплату заказу і ўвод рэквізітаў Вашай банкаўскай карты адводзіцца 20 хвілін. Увыпадку перавышэння Вамі ўсталяванага часу, Ваш заказ анулюецца. Пасля націску на кнопку аплаты "PAY" ваша карта праходзіць аўтарызацыю ў сістэме банка, і плата ўхваляецца банкам.

card.jpg

    3. Па завяршэнні аплаты ўсплывае дыялогавае акно наступнага зместу – Ваш заказ пацверджаны.

    Па завяршэнні аплаты на ўказаны Вамі электронны адрас прыйдзе апавяшчэнне пра аплату (пра залічэнне грошай на рахунак атрымальніка платы). У выпадку паспяховага праходжання платы заказ лічыцца аформленым. У выпадку адмовы і ў залежнасці ад прычыны адмовы аўтарызацыі, для вырашэння пытання Вы можаце:

    • зрабіць яшчэ адну спробу аплаціць заказ, але не раней чым праз 20 хвілін;
    • звярнуцца за тлумачэннямі ў банк, што эмітаваў Вашу карту.

      Інфармацыя пра бяспеку плацяжоў з дапамогай крэдытнай карты

        Аперацыя анлайн аплаты банкаўскай картай цалкам прыватная і бяспечная. Вашы персанальныя даныя і рэквізіты банкаўскай карты будуць уведзены не на старонцы нашага сайта, а на старонках сістэмы электронных плацяжоў«ASSIST». Перадача прыватнай інфармацыі ад кліента на сервер ажыццяўляецца па пратаколе бяспечнай перадачы дадзеных (TLS 1.2), а для ажыццяўлення аўтэнтыфікацыі трымальніка карткі выкарыстоўваюцца метады Verified ByVisa і MasterCard SecureCode, чым дасягаецца максімальная абарона перадаваемай інфармацыі. Далейшая перадача інфармацыі ажыццяўляецца па зачыненых банкаўскіх сетках найвысокай ступені абароны. Апрацоўкаатрыманых прыватных даных кліента (рэквізіты карты, рэгістрацыйныя даныя і г.д.) робіцца ў працэсінгавым цэнтры.Такім чынам, ніхто, у тым ліку супрацоўнікі Выканаўца, не могуць атрымаць персанальныя і банкаўскія даныя кліента. Ніякай камісіі за пераклад грошай з карт рахунка кліента сістэма платы «ASSIST» не бярэ. Пра магчымыя камісіі за канверсію адной валюты ў іншую і за аперацыі з карт-рахункам кліента ўдакладняйце ў банку, у якім у вас адкрыты карт-рахунак. Азнаёміцца з інфармацыяй можна на сайце www.belassist.by.

      5. Адсочваць статус выбраных Вамі турыстычных прадуктаў вы можаце ў асабістым кабінеце.

      Аплата з дапамогай сістэмы "Разлік" (АРІП)

      Сістэма "Разлік" – Аўтаматызаваная Інфармацыйная Сістэма Адзінай Разліковай і Інфармацыйнай Прасторы (АИСАРІП) створана Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь з мэтай спрошчвання арганізацыі прыёму плацяжоў ад фізічных і юрыдычных асоб. (сайт сістэмы - www.raschet.by, тэлефон кантакт-цэнтра - 141)

      Здзейсніць аплату можна з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў, электронных грошай і банкаўскіх плацежных карт у пунктах банкаўскага абслугоўвання банкаў, якія аказваюць паслугі па прыёме плацяжоў, а таксама з дапамогай прылады дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання.

      Для пацверджання браніравання трэба:
      1. Увайсці ў Асабісты кабінет
      2. Выбраць заказ для аплаты
      3. Выбраць спосаб аплаты "Разлік (АРІП) "
      4. Націснуць кнопку "Аплаціць".
        Далей адбудзецца пераход у плацежную сістэму "ASSIST", дзе будзе сфарміваны ваш нумар заказу для аплаты ў сістэме АРІП.

        eripbel.jpg
      5. Здзейсніць аплату можна з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў, электронных грошай і банкаўскіх плацежных картак у пунктах банкаўскага абслугоўвання (касы банкаў, банкаматы, інфакіёскі), якія аказваюць паслугі па прыёме аплат, а таксама праз прылады дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (інтэрнэт-банкінг, мабільны банкінг).
      6. Выбраць: пункт "СІСТЭМА "РАЗЛІК" (АРІП) - Турызм і адпачынак – Турагенцтвы, тураператары – ЦЭНТРКУРОРТ - Турыстычныя паслугі на VETLIVA"
      7. Для аплаты "Тавару/паслугі" ўвесці Нумар заказу.
      8. Праверыць карэктнасць інфармацыі.
      9. Здзейсніць аплату.
      10. Завяршэнне браніравання і атрыманне дакументаў на тур

      Пакет дакументаў на тур (дамова аферты, ліст браніравання) у залежнасці ад выбраных і аплачаных паслуг можна спампаваць у сваім асабістым кабінеце і надрукаваць перад вандраваннем самастойна.

      Аплата па рахунку
      Для правядзення плацяжу вам неабходна:

      1. У сваім асабістым кабінеце выбраць спосаб аплаты "Аплата па рахунку".

      2. Спампаваць, раздрукаваць і даць рахунак у банк для правядзення плацяжу.

      Аплата ў офісах кампаніі

      Вы таксама можаце аплаціць забраніраваныя вамі паслугі ў офісах кампаніі па Беларусі і ў Маскве, паказаўшы пра гэта ў заўвазе пры браніраванні. Адрасы офісаў вы знойдзеце тут.

      Аплата на месцы

      У партала VETLIVA ёсць шэраг партнёраў, якія прымаю гасцей без перадаплаты. Такія партнёры маюць пазнаку Даступна для аплаты на месцы. Гэта значыць, што пасля браніравання аб'екта або паслугі і выбару дадзенага спосабу аплаты, вам на пошту прыйдзе Ліст браніравання, згодна з якім вы выканаеце аплату на месцы.

        Як скасаваць браніраванне

        Бранюючы паслугі на сайце vetliva.ru (vetliva.com, vetliva.by), звернеце ўвагу на ўмовы скасавання браніравання. З вызначанага моманту настаюць штрафныя санкцыі за скасаванне браніравання.

        1. У выпадку, калі заказ не сплачаны, вы можаце ануляваць яго самастойна з Асабістага кабінета. Для скасавання браніравання трэба перайсці ў свій заказ і скарыстацца кнопкай "Ануляваць".

        2. У выпадку, калі заказ сплачаны, трэба скіраваць ліст пра скасаванне Заказу на адрас электроннай почты support@vetliva.com.

        Заказ лічыцца ануляваным пасля прысваення яму Выканаўцам статусу "Ануляваны" ў Асабістым кабінеце і напраўлення адпаведнага сэрвіснага ліста Заказчыку.

        Зварот на банкаўскую карту

          Пасля адпраўкі заявы зварот будзе ажыццёўлены на пластыкавую карту, з якой была выраблена аплата заказу. Пералік грашовых сродкаў робіцца ў цячэнне 3-7 працоўных дзён.

        Зварот пры аплаце праз сістэму разліка "АРІП"

          Пасля адпраўкі заявы зварот будзе здзейснены на ўказаную ў заяве банкаўскую картку ці разліковы рахунак банка.

          Пры ануляцыі брані пасля наступлення штрафных санкцый зварот грашовых сродкаў робіцца за вылікам указаныхштрафаў. Дадатковыя зборы не збіраюцца.

        Умовы ануляцыі

          САНАТОРЫІ: Скасаванне бясплатнае: у цячэнне 3 (трох) сутак у тэрмін за 14 і больш дзён да даты заезду; у цячэнне1 (адных) сутак у тэрмін за 7-13 дзён да даты заезду.

          ТУРЫ, ГАСЦІНІЦЫ: Пры змене ці ануляванні броні менш, чым за 24 да 14.00 дня заезду збіраецца штраф у памеры100% першых сутак жыцця.