Што такое VETLIVA?

VETLIVA - гэта сістэма онлайн-браніравання турыстычных, санаторна-курортных паслуг і паслуг трансферу па Беларусі. Дадзеныя паслугі даступныя для браніравання ў рэжыме 24/7, а аплата можа быць праведзена любым абраным вамі спосабам.

Як забраніраваць санаторый, гасцініцу і іншыя аб'екты пражывання?
  1. У модулі пошуку выберыце даты, калі вы плануеце адпачываць у санаторыі, гасцініцы ці іншым аб'екце пражывання.

  2. Пакажыце колькасць чалавек (дарослых і дзяцей). Клікніце шукаць.

  3. Выберыце ўпадабаны аб'ект з прапанаванага пераліку і клікніце па ім. Вы можаце скарыстацца дадатковымі фільтрамі, якія размешчаныя злева і падабраны для хуткага пошуку падыходнага аб'екта па патрэбных вам параметрах.

  4. ВАЖНА: Зважайце на наадварот грамадзянства ў адпаведным полі, так як кошт паслуг для грамадзян розных краін можа адрознівацца і вызначаецца пастаўшчыком паслуг.

  5. Аформіце заказ. Для гэтага Вам неабходна выбраць катэгорыю нумары і націснуць на кнопку "Браніраваць". Вы таксама можаце вярнуцца да выбару дадатковых паслуг і дадаць іх у кошык.

  6. Пасля таго, як Вы вызначыліся з выбарам, запоўніце дадзеныя турыстаў, азнаёмцеся з дамовай аферты і клікніце па кнопцы "Забраніраваць".

  7. Далей вам будуць даступныя пяць спосабаў аплаты - банкаўскай картай, праз сістэму "Разлік" (апошняя даступная толькі на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь), па ліку ў банку, у офісах кампаніі і аплата на месцы.

Як забраніраваць экскурсію/тур?

  1. Выберыце даты, калі вы плануеце адправіцца на экскурсію / тур.

  2. Пакажыце колькасць чалавек (дарослых і дзяцей). Клікніце шукаць.

  3. Абярыце упадабаную Вам экскурсію / тур з прапанаванага пераліку і клікніце па ёй. Вы можаце скарыстацца дадатковымі фільтрамі, якія размешчаныя злева і падабраны для хуткага пошуку падыходнай экскурсіі / тура па патрэбных вам параметрах.

  4. Аформіце заказ. Для гэтага неабходна выбраць дату і націснуць на кнопку "Браніраваць". Вы таксама можаце вярнуцца да выбару дадатковых паслуг і дадаць іх у кошык.

  5. Пасля таго, як Вы вызначыліся з выбарам, запоўніце дадзеныя турыстаў, азнаёмцеся з дамовай аферты і клікніце па кнопцы "Забраніраваць".

  6. Далей вам будуць даступныя пяць спосабаў аплаты - банкаўскай картай, праз сістэму "Разлік" (апошняя даступная толькі на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь), па ліку ў банку, у офісах кампаніі і аплата на месцы. 

Як забраніраваць трансфер?

  1. Абярыце пункт адпраўлення і прыбыцця, дату і колькасць пасажыраў. Клікніце шукаць.

  2. Абярыце неабходны варыянт з прапанаванага пераліку і клікніце "Браніраваць".

  3. Запоўніце дадзеныя турыстаў, пакажыце дадзеныя аб авіярэйсе, цягніку, аўтобусе ці дакладны адрас адпраўлення, а таксама вашыя кантакты, азнаёмцеся з дамовай аферты і клікніце па кнопцы "Забраніраваць".

  4. Далей вам будуць даступныя пяць спосабаў аплаты - банкаўскай картай, праз сістэму "Разлік" (апошняя даступная толькі на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь), па ліку ў банку, у офісах кампаніі і аплата на месцы.

Як забраніраваць са зніжкай па промакоду?

  1. На галоўнай старонцы VETLIVA.BY размешчаны модуль пошуку з напрамкамі па адпачынку. Выбіраем любую паслугу (пражыванне, санаторыі, экскурсіі, туры або трансферы) уносіць патрабаваныя параметры (даты і колькасць людзей) і націскаем кнопку "Шукаць".

  2. Падбіраем самастойна аб'ект ці паслугу ў абраным раздзеле, выкарыстоўваючы гнуткія налады фільтраў, якія палегчаць выбар ..

  3. Бранируем, паказваючы ўсе неабходныя дадзеныя і уносячы ў адпаведнае поле Промакод, націскаем "прымяніць"  (ваш тур аўтаматычна будзе пералічаны са зніжкай) і пацвярджаем браніраванне.

    промокод бел.png
  4. Пераходзім да аплаты, дзе вы можаце выбраць прыдатны спосаб аплаты і вырабіць яе.

  5. Гатова! Пасля аплаты вы атрымліваеце ўсе дакументы на электронную скрыню, пазначаны пры браніраванні. Добрых вам уражанняў.

Як я даведаюся, што маё браніраванне пацверджана?

Пасля завяршэння браніравання, на вашу электронную пошту прыйдзе апавяшчальнае ліст, якое пацвярджае паспяховае праходжанне браніравання. Ліст змяшчае ўсе істотныя дэталі вашага замовы з указаннем сумы, якая падлягае аплаце. Калі вы не ўбачылі ў вашай электроннай пошце пацверджання браніравання, праверце тэчку «Спам», а таксама звяжыцеся са службай падтрымкі кліентаў support@vetliva.com.

Як змяніць даты браніравання пасля таго, як мне прыйшло пацверджанне аб браніраванні?

Змяненне даты аказання паслугі магчыма толькі шляхам новага браніравання і адмены папярэдняга.

Як аплаціць забраніраваныя паслугі?

На партале VETLIVA на дадзены момант даступна пяць спосабаў аплаты паслуг - банкаўскай картай, праз сістэму "Разлік", па ліку ў банку, у офісах кампаніі і аплата на месцы.

1. Аплата банкаўскай картай

Для правядзення плацяжу вам неабходна:

  1. Выбраць спосаб аплаты "Банкаўская карта", папярэдне пераканаўшыся, што ваша банкаўская карта падыходзіць для правядзення онлайн-плацяжоў. Сістэма падтрымлівае аплату па банкаўскіх картках VISA і Master Card.

  2. Клікнуць кнопку "Аплаціць", пасля чаго адбудзецца пераход на старонку аплатнай сістэмы "ASSIST".

  3. Увесці дадзеныя сваёй банкаўскай карты на спецыяльным абароненым шлюзе аплатнай сістэмы "ASSIST".

  4. Пасля ўводу ўсіх патрэбных дадзеных, праверыць правільнасць уведзеных інфармацыі і завершыце аплату націснуўшы кнопку аплаты "PAY". На прыняцце Вамі рашэння аб аплаце замовы і ўвод рэквізітаў Вашай банкаўскай карты адводзіцца 20 хвілін. У выпадку перавышэння Вамі устаноўленага часу, Ваш заказ анулюецца.

  5. Пасля націску на кнопку аплаты "PAY" ваша карта праходзіць аўтарызацыю ў сістэме банка, і плацёж ўхваляецца банкам.

  6. Звярніце ўвагу, што ваша банкаўская карта можа праходзіць дадатковы ўзровень бяспекі онлайн-плацяжоў. У гэтым выпадку вам будзе прапанавана дадаткова ўвесці 3-D Secure код, які прадастаўляецца банкам-эмітэнтам вашай банкаўскай карты.

  7. Па завяршэння аплаты ўсплывае дыялогавае акно наступнага зместу - Ваш заказ пацверджаны.

  8. Па завяршэння аплаты на паказаны Вамі электронны адрас прыходзіць апавяшчэнне аб аплаце (аб залічэнні грошай на рахунак атрымальніка плацяжу). У выпадку паспяховага праходжання плацяжу заказ лічыцца аформленым. У выпадку адмовы і ў залежнасці ад прычыны адмовы аўтарызацыі, для вырашэння пытання Вы можаце: зрабіць яшчэ адну спробу аплаціць заказ, але не раней чым праз 20 хвілін; звярнуцца за тлумачэннямі ў банк, эмітаваных Вашу карту.

  9. Адсачыць статус выбраных Вамі і забраніраваных турыстычных паслуг вы можаце ў асабістым кабінеце.

2. Аплата з дапамогай сістэмы "Разлік" (АРІП)

Сістэма "Разлік" - Аўтаматызаваная Інфармацыйная сістэма Адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы (АІС АРІП) створана Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь у мэтах спрашчэння арганізацыі прыёму плацяжоў ад фізічных і юрыдычных асоб. Сайт сістэмы -www.raschet.by, тэлефон кантакт-цэнтра - 141. Здзейсніць аплату можна з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў, электронных грошай і банкаўскіх плацежных картак у пунктах банкаўскага абслугоўвання банкаў (касы банкаў, банкаматы, інфакіёскі), якія аказваюць паслугі па прыёме плацяжоў, а таксама пры дапамозе інструментаў дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (інтэрнэт-банкінг, мабільны банкінг , сістэм электронных грошай).

Для правядзення плацяжу вам неабходна:

  1. Выбраць спосаб аплаты "Разлік (АРІП)"

  2. Клікнуць кнопку "Аплаціць", пасля чаго адбудзецца пераход на старонку аплатнай сістэмы "ASSIST", дзе будзе сфарміраваны ваш нумар заказу для аплаты ў сістэме АРІП.

  3. Рабіць аплату можна з выкарыстаннем наяўных грашовых сродкаў, электронных грошай і банкаўскіх плацежных картак у пунктах банкаўскага абслугоўвання (касы банкаў, банкаматы, інфакіёскі), якія аказваюць паслугі па прыёме плацяжоў, а таксама пры дапамозе інструментаў дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (інтэрнэт-банкінг, мабільны банкінг).

  4. Выбраць пункт "СІСТЭМА "РАЗЛІК"(АРІП) - Турызм і адпачынак - Турагенцтвы, тураператары - "ЦЭНТРКУРОРТ - Турыстычныя паслугі на VETLIVA".

  5. Для аплаты "Тавару / паслугі" ўвесці Нумар замовы, які складаецца з 8 лічбаў.

  6. ВАЖНА: Нумар замовы ў паведамляльным лісце не супадае з нумарам замовы ў сістэме "Разлік" (АРІП). Неабходны для аплаты 8-значны нумар фарміруецца на старонцы аплатнай сістэмы "ASSIST" (гл. п. 2).

  7. Па завяршэння аплаты на паказаны Вамі электронны адрас прыходзіць апавяшчэнне аб аплаце (аб залічэнні грошай на рахунак атрымальніка плацяжу). У выпадку паспяховага праходжання плацяжу заказ лічыцца аформленым.

  8. Адсачыць статус выбраных Вамі і забраніраваных турыстычных паслуг вы можаце ў асабістым кабінеце.

3. Аплата па рахунаку

Для правядзення плацяжу вам неабходна:

  1. Выбраць спосаб аплаты "Аплата па рахунку".

  2. Спампаваць, раздрукаваць і даць рахунак у банк для правядзення плацяжу.

4. Аплата ў офісах кампаніі

Вы таксама можаце аплаціць забраніраваныя вамі паслугі ў офісах кампаніі па Беларусі і ў Маскве, паказаўшы пра гэта ў заўвазе пры браніраванні. Адрасы офісаў вы знойдзеце тут.

5. Аплата на месцы

Так, у партала VETLIVA ёсць шэраг партнёраў, якія прымаю гасцей без перадаплаты. Такія партнёры маюць пазнаку Даступна для аплаты на месцы. Гэта значыць, што пасля браніравання аб'екта або паслугі і выбару дадзенага спосабу аплаты, вам на пошту прыйдзе Ліст браніравання, згодна з якім вы выканаеце аплату на месцы.

    Ці магу я аплаціць забраніраваныя паслугі на месцы?

    Так, у партала VETLIVA ёсць шэраг партнёраў, якія прымаю гасцей без перадаплаты. Такія партнёры маюць пазнаку Даступна для аплаты на месцы. Гэта значыць, што пасля браніравання аб'екта або паслугі і выбару дадзенага спосабу аплаты, вам на пошту прыйдзе Ліст браніравання, згодна з якім вы выканаеце аплату на месцы.

    Калі надыходзіць крайні тэрмін аплаты забраніраваных паслуг?

    Усе забраніраваныя Вамі паслугі даступныя ў асабістым кабінеце для аплаты на працягу 24 гадзін з моманту браніравання. Калі да аказання Забраніраваць Вамі паслугі засталося менш за 24 гадзін, то аплата павінна быць праведзена на працягу 3 гадзін. Дакладны час браніравання паказваецца ў інфармацыйным лісце, якое прыходзіць на Вашу электронную пошту.

    Якія зборы ўваходзяць і не ўваходзяць у кошт браніравання?

    VETLIVA не спаганяе дадатковых плацяжоў за браніраванне. Дадатковыя зборы ўсталёўваюцца пастаўшчыкамі паслуг і паказваюцца на старонцы з апісаннем санаторыя, гасцініцы, аб'екта размяшчэння або экскурсіі / тура ў раздзелах У кошт тура не ўваходзіць і Дадатковая інфармацыя. Звярніце ўвагу, шэраг санаторыяў спаганяе курортны збор, аплата якога ажыццяўляецца на месцы па прыбыцці.

    Я аплаціў забраніраваныя паслугі, што я павінен атрымаць?

    Пасля аплаты забраніраваных паслуг на вашу электронную пошту, указаную ў момант браніравання, прыйдзе апавяшчальнае ліст, якое пацвярджае паспяховае праходжанне плацяжу. Ліст змяшчае ўсе істотныя дэталі вашага замовы, а таксама Ліст браніравання, які неабходна раздрукаваць і падаць у момант аказання паслугі па патрабаванні. Ліст браніравання таксама даступны для запампоўкі ў Вашым асабістым кабінеце на партале VETLIVA.

    Я аплаціў забраніраваныя паслугі, але Ліст браніравання не атрымаў. Што рабіць?

    Калі на працягу 20 хвілін пасля правядзення плацяжу вы не атрымалі адпаведнае апавяшчальнае ліст альбо ў атрыманым вамі лісьце і лісце браніравання ёсць недакладнасці, просім вас напісаць у службу падтрымкі кліентаў support@vetliva.com. Таксама рэкамендуем правяраць тэчку "Спам".

    Ці можна адмяніць браніраванне паслуг?

    Бронируя паслугі на сайце vetliva.ru (vetliva.com, vetliva.by), звярніце ўвагу на ўмовы адмены браніравання, якія пазначаны на старонцы з апісаннем санаторыя, гасцініцы, іншых аб'ектаў размяшчэння або экскурсіі / тура. З пэўнага моманту наступаюць штрафныя санкцыі за адмену браніравання.
    1. Калі забраніраваныя паслугі не аплочаны, вы можаце ануляваць іх самастойна ў Асабістым кабінеце. Для адмены браніравання неабходна перайсці ў раздзел "Спіс заказаў" і скарыстацца кнопкай "Ануляваць".
    2. Калі забраніраваныя паслугі аплочаны, неабходна іх ануляваць ў Асабістым кабінеце і накіраваць ліст аб іх ануляцыі з заявай на вяртанне на адрас электроннай пошты службы падтрымкі кліентаў support@vetliva.com.
    Заказ лічыцца ануляваным пасля прысваення яму статусу "Ануляваны" ў Асабістым кабінеце.

    Як і калі будуць вернутыя мне грошы за ануляваныя паслугі?

    1. Вяртанне пры аплаце банкаўскай картай

    Пасля адпраўкі заявы вяртанне будзе ажыццёўлены на пластыкавую карту, з якой была праведзена аплата замовы. Пералічэнне грашовых сродкаў вырабляецца на працягу 3 -7 рабочых дзён.

    2. Вяртанне пры аплаце праз сістэму "Разлік" (АРІП)

    Пасля адпраўкі заявы вяртанне будзе ажыццёўлены на паказаную ў заяве банкаўскую картку або разліковы рахунак банка.

    3. Вяртанне пры аплаце ў офісах кампаніі


    Пасля напісання заявы вяртанне будзе ажыццёўлены на паказаную ў заяве банкаўскую картку або наяўнымі сродкамі, у залежнасці ад спосабу аплаты паслуг.


    Пры ануляцыі забраніраваных паслуг пасля наступлення штрафных санкцый, вяртанне грашовых сродкаў вырабляецца за вылікам названых штрафаў. Ва ўсіх іншых выпадках ажыццяўляецца вяртанне ўсёй сумы грашовых сродкаў за вылікам утрыманняў банка і плацежнай сістэмы за пераклад.


    Не можаце знайсці адказ на пытанне, якое Вас цікавіць? Звяжыцеся з намі па электроннай пошце support@vetliva.com.